Компанія повернення повернення та обміну товарів належної якості відповідно до Закону  «Про захист прав споживачів»  .

Умови повернення та обміну:

  1. Термін повернення: Ви маєте право повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання.
  2. Стан товару: Товар повинен бути в неношеному і незношеному стані, з усіма етикетками та в упаковці. Товар не має слідів використання споживачем: підряпін, сколів, потертостей, плям тощо. Товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
  3. Документи: Повернення можливе за наявність документа, що підтверджує покупку (квитанція або чек).

Способи повернення та обміну:

  • В магазині;
  • У місці видачі.

Комісія з відшкодування витрат на повернення товару: 

  • Увага: доставлення товару відбувається за рахунок покупця. Виключеннями можуть бути такі ситуації: Товар виявився бракованим.
    Було відправлено товар, який клієнт не замовляв.
    Інтернет-магазин або компанія перевізник здійснили відправку на помилкову адресу.
    Одержаний товар не відповідає інформації, що вказана на сайті (інша модель, колір, комплектація тощо).

відповідно до Закону  «Про захист прав споживачів»  підприємство може відмовитися від споживачів у обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорії, зазначених у чинному  переліку непроданих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну  .